"Jobbar"

God morgon eller kanske inte, jag sitter här, har precis gjort klart alla visitkorten, så nu ska de in på Vistaprint och förberedas för att skickas iväg ikväll. Mamma ska kolla så all stavning är rätt och det ser ut som de har tänkt sig. Har även de sista bröllopsbilderna kvar, ska även skicka iväg bilderna på Angelica, Jessica och Teresa som jag inte har hunnit med på något vis...Hur kan studenten och en förkylning förstöra en hel vecka?!

Ligger efter och ännu mera efter. Hoppas jag blir klar med allt idag sen så, blir det att plugga körteori, försöka få tag på Amanda och söka fler sommarjobb...om jag har tur så har någon plats åt mig...men det ser inte direkt ljust ut men ska se om jag kan hitta lite fotojobb igen. Är det någon som känner någon som behöver en bröllopsfotograf så finns jag tillgänglig.

Annars gör jag inte så mycket bara är, rätt skönt samtidigt att få lite sommarlov innan vuxenlivet tar vid på riktigt. Tänker som alltid komma till Storbyn lokala hoppmeeting, sen om jag är där alla dagar visar sig. Eftersom jag inte har tillgång till skrivare så kan jag inte sälja på plats som är det bästa för mig som inte har någon direkt inkomst, så ska maila dem och fråga om det är okej att jag står som fotograf osv. Annars kommer jag dra ner på hästfotograferandet, har så många bilder som bara ligger så kanske ska göra något av dem istället för skaffa mig fler. Vad får ni se sen, men jag kommer dra ner på hästfotograferandet.

Det var väl allt, nu ska jag fortsätta jobba och städa lite till kaninerna, sätta ut dem och försöka samla energi för att börja städa i mitt rum:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.