Suck.....

God morgon eller något, sitter i skolan och snorar och har sista skoldagen. Jag har lite huvudvärk av lite olika anledningar, drack alladeles för lite vatten och annat igår för det varma vädret, och somna när jag inte skulle somna. Är lite down idag, utan anledning kanske skiter i drickandet helt, sparar allt till fredagen;)

Nej men jag ska bara dricka någon cider på fredag, peppar peppar inför en helskön helg! Kommer nog sakna lite människor men jag kommer nog överleva, kanske springer in i någon nån gång. Bara för att jag är opepp så skiter i att skriva mer:)


Arkivbild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.