Hemma:D

Efter en otroligt roligt och intensiv helg, väldigt skönt att ha en tempo som inte handlar om skolan och man faktiskt inte hade tid att tänka på massa problem, måste göras om!
Nu känner jag att energin jag har saknat de senaste veckorna är tillbaks, lite konstigt egentligen för jag fick knapp sova, haha.
Eller sova fick jag väl men inte så mycket jag är van vid på helgerna förutom idag och det var 100 år sen jag rörde mig såhär mycket på en dag, men skönt var det! Även om fredagen var rätt dryg, inte på grund av sällskapet utan på grund av snön som de flesta märkte av...Kom hem runt 18 ikväll och nu ska det pluggas japanska, sen blir det att redigera bilder och jag kommer kanske skriva ett inlägg om varje dag som har varit men vi får se, bilder kommer det i alla fall så det räcker för denna vecka!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.