Sista uppgiften

Är snart klar för hela gymnasietiden, helt sjukt vad tiden gick fort! Kan inte fatta att jag har pendlat till Falun i hela 3 år nu! Och det konstiga är att jag stod ut med 2an, med allt skit som hände och det otroligt jobbiga schemat, alltså ja...jag borde vara värd en kaka för att jag stod ut och orkade och lyckades hitta ny energi till 3an för att höja mig så mycket som det bara gick...

Nu har jag i alla fall suttit och nästan gjort klart min japanskaläxa, som är den sista, absolut sista uppgiften skolan ger mig, åh vad SKÖNT!  Nu sitter jag här och väntar några minuter innan jag ger mig för dagen på praktiken för en körlektion sen så är det bara att vandra hem, eller tigga lite skjuts för att hinna äta, byta om, göra mig klar och åka till Vasaskolans aula för konsert med Hedemora musikkår. Vi ska annordna ett melodikryss så publiken ska få gissa och ha sig, de få som kommer de vill säga, vi är SÅHÄR dåliga på att annonsera att vi har konserter...trökigt men man slipper att oroa sig att andra ska känna igen mig allt för mycket.
Äsch nu pratar jag bara massa osammanhänget, så det får räcka för nu, tjingeling:)

Arkivbild:)

Kommentarer
Postat av: gina, photography

jättefin blogg och jättefina bilder! :)

2011-05-27 @ 19:35:36
URL: http://fotografgina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.