Lite bloggtorka

Hejsan, lite bloggtorka, vet inte vad jag ska skriva om, mitt liv består för stunden av högskolan, rida, sova och datorn. Lagomt roligt, men ska försöka vara lite mer aktiv igen och kanske borde skriva lite mer om hur det går på ridpassen och min "rehab" efter denna långa förkylning, även om det inte är någon konstig sjukdom jag har haft har jag nästan förlorat all kondition och styrka så kan inte köra på i samma tempo och mängd som jag gjorde innan jag blev sjuk. Men jag är ingen expert så ta allt jag skriver med en nypa salt, det ska ni nog göra med en hel del för jag är ingen bra bloggerska, lättast är väl egentligen att dela bloggen med någon men vet ingen som vill dela med mig. Kanske borde leta på någon, tror ni det skulle funka? verkar i alla fall som de största bloggarna, förutom kena och fokioch lite fler är en men många som jag läser har någon att dela bloggen med så det blir mer variation på inläggen och ja, mer variation helt enkelt.
Så är det någon som vill dela blogg med mig? Vill inte riktigt sluta blogga men tråkigt att inte ha något vettigt att skriva om eller fota. Jag är inte riktigt en sånn människa som kan ta en bild och sen lägga upp den, men kan utmana mig själv och prova lägga upp dagens outfit varje dag nu en månad...låter som en lätt utmaning men svår för mig som inte riktigt har minnet på plats jämt;)
Annars har jag inte mycket mer att säga, ska jobba på min kamera nu och sen bär det av hemåt, matlagning, läsning i mina låneböcker som ska egentligen in idag, men jag vill läsa dem först så måste sätta fart! Sitter på skoldatorn så har inga nya bilder men vi ska se vad arkivet har att bjuda på, kan ju ha någon ny läsare som inte har sett alla bilder, så ha det bra och byebye:)
Från min spontana tripp till Faluhoppet i maj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.