20120620

Hejhej, jag lever ungefär. Jobbar varje dag 7-16 så när jag kommer hem är jag rätt slut. Dras dessutom med en förkylning och idag var första dagen utan feber så kroppen är väl inte i topptrim.

Imorgon är sista arbetsdagen för denna vecka eftersom det är midsommarafton på fredag. Aja, till ämnet, min dag har varit okej, underbart väder på morgonen, vindstilla och klarblå himmel utan ett moln. Fick sån längtan efter sommarstugan men det var bara att fortsätta rensa ogräs.

Men jag är lite förvirrad över nya designen på blogg.se så vi får hoppas detta inlägg ser vettigt ut haha. Dessutom är jag ridsugen...får klara mig tills imorgon då jag kanske ska rida. Nu ska jag fortsätta slöa och sen är det sängen:)

Längtar så efter Gothenburg horse show som det nu heter och de två världscupsfinalerna 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.