I see the light

Åh ja, snart klar med hemtentan, uppgifterna blir klara snart och sommarjobb har man fixat! Visserligen missar man Gotlandsresan med Sara, men jag tar jobbet. Får använda mig av sommarjobbspengarna till att åka till Louise istället. Vad mer händer, jag ska se till att plugga som en tok de 5 kommande dagarna sen nästan en veckas ledighet sen börjar sommarjobbet.

Kan avslöja att jag ska fota ett bröllop i sommar, ska bli så ROLIGT!!! Förutom det ska jag vara vid vår sommarstuga och bara njuta av tillvaron. Finns inget bättre för själen än att bo i en mysig sommarstuga på en liten ö med vatten runt omkring sig 24/7?! Det som dessutom är "bra" är att man inte har internet så jag måste verkligen bara vara. Skita i bloggen, fb, alla sidor man känner att man måste hålla sig uppdaterad om.

Men ska självklart träffa lite människor också, annars blir det lite tråkigt! Haha nej men jag ska väl ut på någon hästtävling och fota men tänker gå ur Equipe, känner att någon annan får ta min plats. Jag är inte tillräckligt aktivt och för min del har det inte hjälpt mig speciellt med säljandet av bilder, antagligen min vanliga otur...Men oroa er inte, bara för att jag inte finns där kommer jag fota hästar, människor och en massa annat!

Nu ska jag försöka göra klart hemtentan så ha det bra nu, tjingeling~!


Lite nyredigerade bilder från min andra blogg, lilouise.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.