Ska jag vara glad eller ej?

Hej hååå...suttit med en tenta nu i en och en halvtimme. Knoppen är trött och kroppen också eftersom jag sitter med en envis förkylning som inte vill ge med sig. Satans dumma förkylning. Varför...varför? Jag skulle egentligen ha haft en workshop direkt efter tentan men vår lärare verkar ha glömt bort den eller så hade dem den vid 9 samtidigt som jag satt och dog över tentan...

Så ska jag vara glad att jag slipper komma hit eller irriterad över att läraren inte svarade på mitt mail, inte har hunnit rättat alla uppgifter och att jag inte får semester förän i juli? Okej semestern överlever jag mer eller mindre utan...Men jag kommer att ha mycket framöver, sommarjobb, plugga körkort, göra klart lite restuppgifter och dessutom hinna  ta hand om mig själv...Vi får helt enkelt se om jag överlever sommaren!

Turligt nog så har jag nu några lediga dagar...Så nu ska det slappas, träffa Elin, fota på klubbens lokala/regionala ponnyhoppning. Ska bli nice och vi hoppas på fint väder! Och att bilderna blir bättre än förra gången haha. Sitter däremot på skolan fortfarande, väntar på att Linnea ska komma till Borlänge för att jag ska ge henne sällskap när hon shoppar, sen så blir det hem, sova powernapp sen dra till ridskolan för lite ridning, tur att man har hästar annars hade jag inte överlevt;)


Saknar denna ponny och börjat på senaste tiden verkligen förstått vad jag gick miste om:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.