Fredag prat

Egentligen skulle Lenne följa med mig hem, men hon är inte här och när jag ringde sa hon att hon inte hade sovit på hela natten igen. Så jag får väl mysa med familjen igen:)
Fast morsan ska ha julfest med jobbet så det blir bara jag, farsan och lill syrran.
Om inte syrran nu ska sova över hos någon.
Hoppas vi kan äta något fredagsgott till kvällsmat, typ kyckling eller något sånt.
Men den chansen är inte så stor, fast man vet aldrig med vuxna personerXD
Och på söndag ska vi julhandla, mamma sa det iaf.
Sitter på en trökig svenska lektion nu, vi ska snart ut på stan med våran lärare och lyssna på när elever ska ha några slags tal om protester mot våld.
Hoppas vi inte behöver se på allt, för då kommer jag frysa ihjäl><
Jag vill ha bildlektion istället för stå ute och frysa.
Ska ha våran svenska lärare i bilden också för att våran riktiga bild lärare ska på någon slags föreläsning.
Men nu måste jag gå ut i kylan, see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.