Låång dag

Måndagar är den längsta dagen under hela veckan! Kommer till skolan efter 8, kommer hem vid 18 på kvällen><
Hatar det, världens längsta skoldag, kan det bli värre?
Jag vill bara hem och sova, är så jäkla trött att mitt huvud smått snurrar och det gör ont.
Vill verkligen sova nu...hatar när det snurrar i huvudet.
Klockan är dessutom bara 11.30, så det är runt 6 timmar kvar tills jag kommer till Hedemora, och sen tar det ca 15 minuter till innan jag kan få något att äta.
Just nu har jag engelska lektion.
Måste jobba på* ganbare*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.