Manga

Nu har jag sett 10:e avsnittet av skip beat. Det var skitbra:D Längtar redan till ep.11 men ep. 10 har precis kommit ut, så jag måste vänta en vecka-.- Varför måste det ta mer än en vecka innan nästa episod är?
Okej, det är inte jättehemskt egentligen, men jag kan inte vänta och se vad som händer även om jag har läst mangan.
Hoppas också att ny kaptilet av mangan kommer ut snart också, för det har jag väntat på i över två veckor nu tror jag.
Usch, hatar att vänta på sånt här, man blir så jäkla nyfiken hela tiden.
Borde egentligen plugga, men jag har blivit så inne i manga igen så jag blir galenXD
Haha, en till manga som jag väntar på är Samurai deeper Kyo.
Vill veta mer om de klanäldsta, och man kommer få reda på massa sånt i nästa bok!
Det går även rykten om att författaren till D.Gray-Man ska skriva om Kandas förflutna så nu börjar det bli för mycket för mig att klara avX) Hur ska jag kunna klara av allt detta???
Följer även lite animer, men det är inte lika på mycket där som tur är;)
Hoho, snart är det jul också, en vecka kvar till jullovet börjar.
Undra vad man ska hitta på på lovet...se på anime och läsa manga såklartXD
Måste väl ut och ta lite julkort också nu om man får sin systemkamera:D
Hoppas verkligen jag får en system kamera, annars blir jag jättesur, men det verkar som det.
Imorron har jag dessutom prov, måste plugga massor, för mediakunskapen är man så efter i så:/
See you later alligator:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.