Radio

Idag hände det, vi har pratat i radio liveXD
Haha, undrar hur det lät, usch hemska tanke.
Hoppas iaf det inte lät allt för galet, det var kul som fan:D
Tog även lite bilder, men ja har råkat lägga min kamerasladd på ett ställe där jag inte minns vart det är, så bilderna kmr senare.
Min grupp pratade om TV-utveckligenXD
Inte världens roligaste ämne men kul va det...att prata i radio.
Sen följde jag med Lenne och åt lite mat, elr hon åt en hel pizza och ja en ½ halva av en vuxen portion av pasta och carbonaraXD Var inte speciellt hungrig men aja, shitthesame;)
Skulle kunna tänka mig prata i radio igen, fast med ett roligare samtalsämne:P
Annars har det inte hänt mer speciellt idag, ska ha utveckligssamtal med min mentor imorronX)
Hihi, hoppas det går bra, får iaf sovmorgon:D*HAPPYHAPPYHAPPY*
Nu ska jag leka i photoshop:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.