Lördag

Äntligen lördag, har typ precis vaknat och ätit frukost. Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på Big Bang - Last Farewell.
Den är så coolish:D Håller även på att konverterar en dvd till .avi format så alla kan se den...och så jag kan se den i vanliga spelare istället för massa krångliga som tar på datorns snabbhetXD
Okej så farligt är det inte, har super show nu på datorn, fast i .vob format som bara vissa spelare kan spela upp så jag ska konvertera den till .avi och lägga upp den på internet för dem som inte har spelare som kan spela .vob format...ett konstigt format enligt mig.
Visserligen tror jag att både VLC player och GOM player kan spela upp det^^"
Haha men kul att leka runt lite iaf när man inte har så mkt mera att göra.
Ska väl konvertera om hela super showen som kommer ta mig evigheter...
Men det skiter vi i, har hela helgen på oss att leka vid datorn:P
Annars har jag inga andra planer för helgen, Lenne och jag skulle ha åkt till kupolen men vi gjorde ju det på torsdagen så vi tänkte om vi bara skulle ha varit med varandra idag, men det gick inga bra bussar hit eller hem så vi sket i detX)
Får väl sitta här och konvertera alla mina filer och kolla på dorama:D
Kanske borde se Hana Yori Dango igen, nu när jag har sett den förstår jag varför alla älskar den så mkt.
Visserligen finns det bara en snygging där men, handlingen är så bra så man står ut och alla är ju jättebra skådisar:D
Hihi, kanske borde ladda ner den, men jag vet inte om jag orkarXD
Lata lilla mig, aja nu e det slut på det här låååånga inlägget^-^
see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.