Shopping

Hoho har bara en lektion idag sen slutar vi vid 10.20:D
Värsta kul, då ska jag och Lenne till Kupolen och shoppa, elr hon ska väl gör adet mer än jag som måste vara beredd att betala massa pengar för lagningen av min hårddisk.
Fyfan vad klantig jag är, men har bestämt mig för att inte ta med den till skolan mera. Då kmr jag att tappa den igen om jag äns får tillbaks den, är inte säkert att de kan laga den äns.
Dumma mig, men om jag får tillbaks den så ska jag bränna över alla mina bilder till en dvd så att jag har de kvar om klantiga jag tappar den igen.
Aja, det ska bli roligt att åka till Kupolen igen, var inte så länge sen jag var där, men vem bryr sig.
Hoppas vi kan äta thaimat där då, elr om vi gör det i Falun innan.
Kanske borde äta i Falun först, för jag kommer vara skithungrig efter lektionen.
Äter ju bara en liten macka till frukost med ett glas juice.
Nu är jag iaf frisk, det är en bra nyhet, red till och med igår.
Fick Akilles, gick väl bra tror jag, var rätt så fin på slutet.
Vi red bara runt på en oval på uppvärmingen så han blev lite stark för mig^^"
Fast inget hände så man ska inte klaga.
Hade velat rida Casper men skit samma, måste försöka slita mig från alla dessa små söta b-ponnyer och börja rida större ponnyer, även om stallet inte precis har c-ponnyer som passar mig.
Nu böt jag ämnenXD
Har iaf inget mer att säga förutom att jag är helt själv i skolan från min klass-.-
See you later<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.