Snö

Det har snöat ända sen runt 10 och det har kommit rätt mycket snö kan man säga.
Skitdrygt med snö och Lenne har redan kommit hit.
Klockan är bara 11 på dagen, jobbigtXD
Fast jag är rätt konstig jag själv också för jag gick upp vid halv 10 och satt mig framför tv:en och började kolla på Gokusen 3 igen, började om dessutom.
Undrar om snön kommer ligga kvar länge den här gången också...låg typ kvar i över fem dar, det var jobbigt, hatar snö><
Visserligen vill jag hellre ha snö än massa regn och lera.
Det var mycket bättre väder igår iaf, sol med lite moln och lite vind.
Glad att jag inte hade stalltjänst idag istället för igår-.-
Nu ska jag se kalrt på Gokusen 3 o hjälpa Lenne med pluggningen;)
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.