Engelska prov

Nu har jag äntligen gjort första delen av mitt engelska prov:D Jag glömd ebort två ord, det var skitjobbigt, resten svarade jag på-.- hoppas jag iaf får minst VG på första delen.
På grammatic delen kommer det gå skitdåligt.
Hatar grammatic i alla språk som finns...och jag måste hoppa över ridningen idag bara för att jag har läxa och grammaticprovet att öva på. Plus att jag måste baka idagX)
HAHA nu förlorade Josefine på Kirby spelet, ett pokemon spelX)
HOHO hon och Sofia sitter och spelar spel, de låter skitkul när de typ skriker:P
OMG de både ser och låter kul när de spelar...:>
Efter lunch är det svenska dags sen är det dags för matteprovet*gråter*
Vill inte ha två prov på samma dag...jobbiga skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.