För tidigt!

Alltså, våran lärare har int ekommit än, och om hon är sjuk så börjar vi runt 11 tror jag><
Kan de bli tråkigare? Absolut inte!
Hoppas Josefine och Lenne kmr till skolan idag, annars är jag typ övergiven...
Lenne sa att hon skulle komma idag iaf när jag pratade med henne igår:)
Josefine kanske har försovit sig. Nu är hon härXD
Och min lärare kommer nu också...!
Nu är det bara Lenne kvar, hoppas hon verkligen kommer idag, hon typ lovade det.
Morsan kommer till sista lektionen idag tror jag, för jag frågade om hon kunde komma och skjusa mig hem idag för att hon är ledig på måndagar.
Nu måste jag sluta, lektionen börjar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.