NewS ska släppa en ny skiva<3

YAAAAAAAAY~ NewS ska släppa en ny skiva igen*happyhappy*
Den ska släppas i November redan och Snow Express är med på skivan<3
Ooooh, de släpper två skivor inom ett år typ, kan de bli bättre?
Jo att Notti and Uchi kmr tillbaks igen*kkk*
Ja saknar det gamla NewS men jag tycker att de har fått starkare band nu efter comebacken...!
Vill så ha den skivna, men de blir väl som vanligt att jag måste ladda ner den igen om ja ska köpa en ny dvd igen och dessutom en ny kamera><
Varför är jag så fattigt?!XD
KYYYAAAA~ kan inte vänta på den ska släppas, hoppas den är lika bra som Pacific skivan eller bättre*önskar*
Hihi, de borde göra en ny video nu också när de ska släppa en ny skiva också tycker jag:D
Fast de har ju precis gjort Happy Birthday videon men ändå liksom<3
Hoppas de ska ha en konsert turne också så det kommer ut en till dvd*mwihihihihi*
Ojoj, vad jag kan fangirla dåXD
Undrar om ja borde önska mig skivan i julklapp, fast det är så låååångt fram tills jul...fast de är iförsig bara en månad efter November, fast ja kmr säkert ladda ner den direkt efter den har släppts men jag vill gärna ha orginalet<3

Aja nu sitter jag iaf sitter jag utan för mitt klassrum*tror jag*
Ingen är här från min klass och vi börjar om ca 20 minuter><
Plus att vi bara har två lektioner idag...vill hem och sova och sitta vid datorn och skriva fics och rediger amina bilder och AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGG!
Varför måste man till skola när man bara har två lektioner?
Fast igår hade vi bara en lektion...så jag åkte hit en timme för lektion och åkte hem sen igen....fast jag kommer iförsig till Falun runt 10.30 och våran lektion började 12.30....fast hade sällskap av Josefine, Sara och Sofia<3
Och vi gjorde inget svårt eller roligt på lektionen heller, så  igår kändes rätt onödig.
Hmmm....glömde ge Anki inbjudan till Oktoberfesten som jag har i väskan:P
Måste se till att sälja biljetter så vi blir lika många som förra året på festen:D
Undrar om den blir lika konstig som förra....eller den var inte konstig, men efter att vi hade spelat, så spelade ett band Blue box hela helgen och alla vuxna satt o drack och pratade och skrattade och vi ungdomar bara satt där eller gick omkring och pratade och tyckte det faktiskt blev lite tråååkigt, för vi får ju inte precis dricka så vi satt där och drack läsk hela natten...!
Nu har jag inget mer att säga;)
ByeBye<3
Förlåt för postat två gånger så när varandra men jag glömde posta den förra><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.