Onödigt

Jag åkte helt i onödan till Falun idag, tog 8.45 bussen till Falun, men när jag och min klasskompis som också bor i Hedemora var 5 minuter från skolan får vi reda på att vi inte har några lektioner alls><
Så vi gick till Lennes lägenhet och halvt väckte henneX)
Men det kändes så jäkla onödigt at sätta alarmet på 7.30 för att få reda på att man skulle kunnat legat kvar i sängen o sovit till runt 11*suck*
Vi var iaf hos Lenne ca en halvtimme sen tog vi bussen hem igen, och bägge bussarna var icke direktbussar så det tog oss ca 1h20min för att ta oss till Falun och lika mycket för att ta oss hem igen><
Det var så onödigt och trökigt och BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Har inget mer att säga, ha det bäst nu allihopa:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.