090421

Fin dag ute, ska snart äta lunch.
Min stackars kompis Jeshica kanske är elallergisk:'(
Hoppas att testet säger att hon inte är det...
Hur som helst så började dagen bra, slapp första lektionen så nu sitter jag i skolan och väntar på att första/andra lektionen ska börja.
Fast måste äta lunch innan...lektionen börjar 11.50 så det är över en timme kvar.
Imorron ska jag få ta ut tandställningen*WIIIE*
Idag...så är det skola som vanligt och jag måste plugga matte hemma, men det kommer jag glömma bortX)
Har Iaf engelska och matte sen måste jag sitta här och vänta i över en timme på att bussen ska ta mig hem igen.
Jättenice eftersom man måste vänta en timme och 50 minuter på att första lektionen ska börja.
Tisdagar består bara av att vänta:(
Dags att äta lunch, baibai<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.