Lov

Nu har lovet börjat:D
Ska bli så nice att bara slappa, va med någon kompis, skriva och lyssna på musik.
Självklart ska jag ut och fota en hel del.
Borde också plugga ikapp de grejer i skolan som jag inte har gjort klart än...
Iaf så på påskafton så kom min morbror med mina två kusiner.
Vi åt lite påskbuffé, jättenice.
Sen spelade vi Nitendo WII:D
Jag förlorade nästan jämnt i bowling, sen började jag vinna*hoho*
Efter typ en timmes bowling bytte vi till tennis och då vann jag stort*evil smile*
Och igår bjöd vi över grannarna på middag.
De tog med sin nya valp som bara är 8 veckor<333
Fast ordet rädd vet han inte om:P
Aramis som han heter är inte ett dugg rädd, måste kolla upp allt som finns att kolla upp~
Lite för modig ibland, eftersom han springer ut på vägen ibland:/
Annars är han jättesöt och snäll, en riktig liten coolingX)
Vädret hela helgen har varit superduper!
Fast idag är det massa moln och ingen sol, fast den är nästan påväg fram nu;)
Imorron blir det dressyrcupen, önska mig lycka till;)
Avslutar detta med en bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.