090603

Vad kan man säga...håller på att göra klar min debattartikel. Borde väl ha varit klar förra veckan eller veckan innan.
Men jag kommer nog kunna skicka den till Lotta senare idag, har inte mycket kvar på den.
Egentligen har väl inte jag behövt åkt till skolan idag, men nu är jag här...kan lika väl sitta vid datorn i skolan som hem.
Om jag är hemma måste jag göra massa andra jobbiga saker som laga mat, ut och gå och fixa runt i huset.
Då sitter jag hellre i skolan och slappar. Längtar tills mina foton kommer och tills mitt sommarlov börjar.
Sitter just nu utanför rektorn rum och väntar på en kompis. Är hungrig och vill gå och äta, men min kompis är en aning seg av sig. Hur som helst så är jag typ klar med min hemsida till mutlimedian så jag ska väl skicka in den idag.
Jag och Sara är även snart klar med våran hemsida till vårat projektarbete med Nils. Så jag har ingenting kvar utom bild arbetet kvar att göra fast vet inte hur jag ska hinna göra klar själva bilden. Att skriva klar texten går fort men att måla själva bilden går inte lika fort. Förhoppningsvis kan jag göra klar texten idag och göra bilden imorron.
Något annat speciellt som händer idag är väl att vi ska hoppa bana för sista gången på ridningen idag och jag har massa gånger att rida igen. Vette fan inte hur jag ska hinna med alla gångerna. Har ca sju gånger att rida igen tror jag.
Kan ju även säga att jag kollar på Cardcaptor Sakura, en anime just nu. Tänker konsentrera mig på det nu, baibai:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.