090614

Hejhej! Klockan är nu 01.41 och jag är övertrött. Det är därför jag fortfarande är uppe...jag brukar vanligtvis inte vara upp till halv två speciellt ofta. Och så trött som jag har varit idag utan anledning är det ett under att jag fortfarande är vaken.
Hur som helst försöker jag övertala en person att övertala en ridlärare att vi ska få busa upp ridskolehästarna en aning så jag kan få lite roliga sommarbilder på dem. Ska till ridskolan på onsdag och fota en liten terräng träning så funderade på att ta korten på hästarna medan jag är där och en ridlärare är där så hon ser att jag inte tar i för mycket.
Okej, det där lät konstigt, men om jag får tillåtelse så blir det min första gång att busa upp hästar inför en fotografering så det känns lite läskigt...Eller inte läskigt men jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga om ni förstår vad jag menar.
Hoppas iaf att jag verkligen får busa upp dem, för det skulle bli kul att visa resten av klubben att våra ridskolehästar allt kan vara busiga och glada. Nu är klockan 2 på natten så nu är det dags att sova, byebye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.