Dålig början, bra slut

Min dag började med rysel och ännu mera yrsel. Mådde riktigt jäkla skitdåligt, hela mitt huvud snurrade, fast bara inne i huvudet så jag trodde jag skulle dö. Fast misstänker att jag fick min första migrän anfall. Så jag lyckades få i mig en halv macka och lite A-fil för att jag mådde illa på samma gång. Så det blev två ipren sen så gick jag ut i solen en studen, sen gick jag in, la på mig på sängen och somnade som en gris. Sov iaf över en timme sen så försökte jag röra lite på mig osv.
Mådde iaf lite bättre, tog en dusch innan jag somnade, när jag kom upp spelade jag kort med pappa och åt lite lax med potatis. Efter att jag hade satt jag mig vid datorn, sen så la jag mig en snabbis. Efter det kom mamma och hämtade mig så jag fick skjus till stallet så jag kunde fota på terrängträningen idag. Fast av bara farten blev jag kvar och fotade på en hoppträning och lite på en dressyrträning som gick paraellt med hoppträningen. Så nu har jag nog tagit väldigt många kort igen. Kommer ha en del och redigera imorron. Tror jag ska försöka sova så jag slipper det imorron.
Byebye<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.