Nothing to do

Börjar första lektionen om ca 50 minuter, och jag har redan varit i skolan ca 30 minuter.
Varför måste jag vara här sålänge i förväg? Hatar det, har inget att göra för det mesta om jag inte har varit på en hopptävling och fotat så jag måste redigera bilder. Men idag har jag absolut inget att göra, orkar inte göra något heller.
Kan dessutom säga att jag bara har den här första lektionen, så detta känns så roligt.
Sitter och kollar på Cardcaptor Sakura igen för att få tiden att gå fortare.
Mitt liv kan verkligen inte bli tråkigare, även om gårdagens ridlektion var superrolig så känns denna dag hemsk.
Hoppas jag kan ta en tidig buss hem idag så jag kan sitta hemma och slappa med datorn i sängen.
Jag kommer antagligen somna i sängen igen som jag gjorde igår. Synd att mamma slutar redan vid tre på eftermiddagen annars hade jag haft det slappt hela dagen. Men antagligen kommer mamma tjat på mig att jag ska massa saker som t.ex. att dammsuga eller något annat. Senare ikväll är det dags för orkestern igen och vi ska vara ute och öva att maschera.
Hoppas vi kan göra det inne för jag kommer frysa ihjäl ute i det här kalla vädret. Det kommer säkert regna bara för att vi ska öva ute, och det kommer absolut blåsa, men man kan alltid hoppas att det blåser mindre än vad det gör nu.
Aja nu ska jag kolla anime och drömma mig bortX)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.