Glad - Orolig - Hyper - Trött

Ja typ så kan min dag beskrivas, oroar mig en hel del över högskoleprovet, mest över att det är så jäkla långt och tar hela dagen, min koncentrationsförmåga för stunden är inte på topp, svacka så det räcker, blääää.
Tänk om man var smart, och hade lätt för sig, men just nu känns det långt ifrån så...
Okej, någon bra nyhet är att jag har skaffat APU plats på samma gamla goa ställe som de två senaste gångerna.
Men det blir roligt, verkar som jag kommer få lite mer att göra denna gång haha.
Tror de har lärt sig att jag kan och vill arbeta en hel del egentligen, även om det verkar som jag är bekväm..haha..
Ja något mer positivt, nja inte direkt, kollat klart på en anime, köpt ett nytt räknehäfte för här ska det pluggas matte och jag har köpt mig en ny bok, roligt att läsa något nytt.
Dessutom är det en helt vanlig ungdomsbok, inte relaterat till asien på några sätt, tror jag i alla fall!
Nej nu kallar sängen så jag orkar upp och överleva morgondagen, ni får gärna önska mig lycka till, är ju trots allt inte den smartaste på denna planet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.