Go kvällér

Tjoflöjt eller något. Sitter här och ska välja ut lite nya bilder till hemsidan/portfolion. Imorgon kanske jag sticker och rider, tar lite kort och bara va. Eller så ska jag plugga matte och lite annat konstigt..Säger vi men alla som känner mig vet att det inte blir av.

Positiv som alltid haha, nej men jag känner mig helt okej mentalt för stunden även om hunden skrämde livet ur mig igår och började flämta som tusan fast hon precis hade sovit, läskigt! Men hon fick antagligen lite feber efter alla dopp i sjön igår för idag var hon lika pigg som alltid förutom att hon ser spöken överallt men det gör hundar alltid någon gång så inget att oroa sig för!

Hur som helst jag vill bara påpeka att ni är Dåliga på att kommentera, jag ser trots allt hur många som kommer in och någon borde ju kommentera tycker jag. Det höjer trots allt en som person även för oss som inte bloggar för att blli kända...Så någon lite kommentar någon dag kan man väl få önska sig eller?

Nej nu ska jag ta och välja ut alla bilder sen blir det sängen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.