Lite ynklig

Känner mig för stunden rätt liten, jag är trött, hungrig och tja allmänt opepp. Jag får inte tag på personen jag behöver få tag på, min födelsedag lär bli allt annat än rolig och...jag kommer inte göra något alls på självaste valborg, hur tråkigt liv kan man ha?!

Ska visserligen fota lite imorgon, men ska man inte ha roligt när man fyller år? Jag lär inte få ha roligt imorgon, eller det beror väl helt på mig själv! Usch just nu låter jag mest min negativa sida gå ut över alla känns det som, jag tänker deppiga tankar, tänker att ingen vill vara med mig bara för jag har så svårt att prata med folk..

Hatar när de blir såhär, kanske borde skaffa mig en häst och spendera mina dagar hos så slipper jag tänker för mycket, men min negativa sida är här när jag inte sover som jag ska, så om jag BARA kan få sova inatt så blir jag nog lite gladare imorgon.

Nu är i alla fall maten klar, sen blir det att slappa lite sen kanske hoppa lite hopprep och plugga matte:)

Kommentarer
Postat av: ANNA'S FOTO - vinn valfritt close-up filter

SV: aha, okej :D

2011-04-29 @ 17:57:02
URL: http://annasfoto.webblogg.se/
Postat av: ANNA'S FOTO - vinn valfritt close-up filter

nej, jag red när jag var mindre fast det är väldigt många år sedan jag slutade nu... :)

2011-04-29 @ 18:19:07
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.