När man väl ska sova...

Kan man inte sova eller får värsta inspirationskicken men har beslutångest för man måste upp kommande dag.
Bara för Louise frågade om de 4 olika manuella lägena på kameran så fick jag lust att skriva ett tips inlägg men har man ork? Nej, nu börjar tröttheten smyga sig på och jag ska upp vid 8 imorgon...lagomt roligt.

Annars har jag pluggat matte idag, och kollat klart på en kortis drama. Den var helt okej, sett bättre men slutet var riktigt bra, fast som sagt, har sett bättre. Storm är det fortfarande, hoppas det ger sig tills imorgon!
Och lite onödigt info kommer här, syrran är i Västerås och spelar handbollscup så ska dit och fota hela dagen imorgon och ska försöka övertala mammsen att svänga förbi Mediamarkt! Chansen att det händer är väl inte direkt überstor men kan ju prova, haha.

Något roligt däremot är att visitkortsförslagen jag gjorde till mammas jobb gillades så kanske får lite pengar som behövs kan jag säga, för om jag inte får jobb i sommar kommer jag behöva allt jag kan få in innan sommaren...för om jag inte hittar jobb tar jag och studerar på högskolan!
Nej nu ska jag hoppa i sängen, ha det bäst:)


En gammal bild sen förra sommaren!
P.S Om jag bara hade haft mobilt bredband hade jag tagit med syrrans dator och bloggat, haha men ni får klara er utan bilder tills imorgon kväll. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.