Oväntade problem...

Dök precis upp, det är tydligen redan en från Equipe som ska till Heby nästa helg, men inte bokat sig på Equipes sida så nu har jag skickat mail och frågat om han kommer som ponnypappa eller fotograf. Det känns lite taskigt att ta och komma dit när han redan hade bestämt utan att jag visste det.

Så antagligen blir det inget Heby, jag som verkligen hade sett fram emot att göra första arbetet för equipe, men vi får se vad som händer. Kanske får skita i den då... Nej nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen, tjingeling:)

Kommentarer
Postat av: My

Fin bild!

2011-05-05 @ 17:32:29
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.