Nothing is impossible

Hojhoj, här är jag, dålig bloggning men förhoppningsvis blir det bättre imorgon för då är jag ledig!
Sket lite smått i orkestern ikväll och följde med mamma till sporthallen och fotade en barn vs föräldrar match, även om vuxen laget mest bestod av pappor och två mammor, haha.

Hur som helst, jag planerar att skriva ett litet tipsinlägg hur man ställer in vitbalansen på både min D60 och min D7000 eftersom det är två olika slags kameror, en nybörjarkamera och en semiproffskamera.
Det kanske inte verkar som de är så olika, men det är ett riktigt stort kliv upp från en D60 till en D7000 och det finns många fler steg och inställningar inom vitbalansen på en semiproffskamera.

Så det ska göras imorgon, ska även ut och fota lite videkvistar, lite vårblommor igen och lite annat roligt.
Blir dessutom att plugga religion, historia och matte. Gäller desamma för resten av helgen, rätt enformigt förutom att jag ska försöka träna utan att bli sjuk dagen efter, det suger fett!

Idag, efter ridningen igår har jag haft ont i halsen, nysigt och det rann i näsan i början av dagen, sjukt drygt, kan jag inte få rida utan att få ont i halsen dagen efter med nästan feberkänsla?!
Kanske borde kolla upp det men äsch, jag har inte tid för sånt just nu, nu är matten, historian och religionen det som räknas bara i denna värld och ska kolla över projektrapporten en sista gång.

Nej, nu är det dags att skicka iväg bilderna från dagens handbollsfotografering och så ska jag kolla över lite andra bilder också innan sängen kallar, byebye:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.