Äntligen börjar

Det fina vädret igen och jag har fixat till det som inte funkade med hemsidan igår wihu! Sitter och gör lite headers till nya hemsidan dessutom. Morsan är och hämtar lillsyrran och passar på att handla på samma gång innan avfärd till sommarstugan. Alltså åh detta är så skönt när allt börjar falla på plats, jag är hör och häpna pepp inför högskolan, vem kunde tro att jag skulle bli pepp inför skolan?!

Aja, annars leker väl livet nästan, mår väldigt bra för stunden och nu fick jag ett ryck och kollade igenom lite bilder från Folkärna, så hittade några godbitar som jag inte har visat i redigerat format, håller även på att konventera om lite bilder så jag kan öppna dem eftersom jag har en för ny kamera...Fast det är värt tiden för jag ääälskar min kamera haha. Börjar även märka av att träningen gör sitt, får mer energi, känner att jag orkar mer, börjar ana att jag börjar få lite muskler. Det kanske inte är så stort men jag har svårt att hålla musklerna, får inga muskler alls om jag inte typ...arbetar stenhårt. Eller så kanske felet bara har varit att jag varit lat vem vet...!

Nej nu ska jag inte prata mer, ska få färdigt hemsidan sen så blir det nog att äta sen dra till stugan tills imorgon, ni får kanske något tidsinlägg med bilder från stugan och Folkärna och jag kanske ska passa på att ta självporträtt, var ett tag sen haha. Tjingeling tills vidare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.