Ehrm precis

Hejsansvejsan, I'm back or something...Jag har gjort 50st armhävningar idag, WIIIE! Har även sprungit/joggat framför wii fitness eftersom jag inte vill ut själv, vill ha min söta hund med mig men henne snodde pappa och åkte och plockade svamp. Så nu sitter jag här, tar en paus, hållt på i streck nästan en timme, och eftersom jag fortfarande är på uppbyggnaden av konditionen så behöver jag lite pausar då och då.

Har även struntat i frukosten och åt lunch när jag gick upp vid 11-11.30. Så nu ska det springas lite mer, göras fler armhävningar sen vila några timmar så jag orkar med hopplektionen idag. Har ingen aning om vem jag får eftersom jag frågade om jag fick rida Pandy någon gång så kanske får honom nu när det är hoppning även om vi antagligen inte ska hoppa nå speciellt högt men ändå, roligare än Syren eller tja hon är väl helt okej men hon är bättre på dressyren än så länge haha.

Kan även meddela att jag har ställt in min nästa tävling, som skulle varit i Sala ihelgen, får inte till det med tåg och skjuts från klubben ut till tågstationen så får snällt klara mig utan den tävlingen. Tråkigt värre för det är rätt trevligt att kolla på 1.30 hoppningar och vad det kan finnas för fina unghästar och såklart vuxna hästar också. Det var en liten uppdatering för dagen, kanske skriver om hopplektionen ikväll, vi får se hur pigg jag är. Ha dé gött nu, tjingeling:)

Såhär pigg ser jag ut...sov uruselt inatt, usch hoppas jag sover bättre inatt! O jag är en mupp bara så ni vet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.