Liten ändring...

Japp, en liten ändring eller vad man nu kan kalla det. Jag har nu beställt ett nytt domännamn(hemsideadress) hos Loopia.se. Det nya namnet blev www.lisjostrand.se, men jag kommer ha kvar den andra hemsidan, som kommer mer innehålla försäljning av mer varierande objekt, till exempel fåglar, natur och annat smått och gott. Eller om jag så till handa har kvar hästbilderna på min gamla adress, www.lisjostrand.webb.se och har www.lisjostrand.se som min företagshemsida som ska förhoppningsvis startas nästa år.

Men jag vet inte riktigt än, men tills vidare kommer den nya hemsidan vara mer som min testsida, ger klartecken till er när allt är färdigt och redo att visas för allmänheten. Jag hoppas att allt blir som planerat, ni har ingen aning om hur pepp jag blev nu, nystart på G inom det mesta nu hoppas jag bara att jag inte deppar ihop som jag har en förmåga att göra och bara skjuter alla problem åt sidan tills jag glömmer bort dem osv...Nejdå jag ska nog klara av detta + att det är inte lika mycket pendlande till högskolan som när man gick på gymnasiet direkt så aaah, tror jag har en plan inför detta kommande år och resterande av detta år. Rätt skönt måste jag medge! Hur som helst, sommaren är här, jag har ingen som vill vara med mig (känner för några), ingen bil(körkort) så kan inte åka ut till sommarstugan heller fast detta är den varmaste veckan på läänge!!! Äsch får gilla läget och ta och hämta mobilen, ta med hörlurarna och hunden ut på en promenad nu, tjingeling tills vidare:)


Gillar den bild skarpt, manuellt fokuserat och kommer också bli en av mina blivande tavlor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.