Mina mål till jul...

Blir att väga 40kg, tror ni jag klarar att gå ner 7kg på 4 månader? Blir nog mycket det men jag ska prova, tänker inte vara toksträng på mig själv och tycka allt är totall fail om jag inte når 40kg strecket, men nu har jag något att jobba på så jag inte blir sittande hela dagarna! Det är ett mål, sen är det körkortet, det ska vara i min ägo tills jul annars blir jag riktigt sur på mig själv kan jag lova! Helst senast till höstlovet ska det vara, kan tänka mig att göra proven på höstlovet, så nu fan ska det pluggas...!

Några mer mål, kanske hinna byta hemside design 2ggr till innan jul och börja planera inför mitt företag, känner att gnistan är påväg tillbaks, så nu ska jag ta tag i saker och ting! Har börjat läsa igen, ritat har jag också börjat med, så nu ska det inte sittas vid datorn hela dagarna inte, dessutom har jag ju takat JA till högskolan i Borlänge så ska börja fundera på om jag ska flytta eller ej. Men rolig som jag är vill jag flytta till Falun men gå i skolan i Borlänge, men jag tycker mer om Falun, vet ej varför men känns mysigare där om ni fattar.

Inget bestämt på flyttfronten, jag känner faktiskt ingen bråska att flytta och eftersom jag har mina små ponnyhästar jag får rida här hemma som jag inte vill överge så blir jag nog hemma ett år till i alla fall, men kan inte leva kvar i tryggheten jämt eller hur, måste ut och prova vingarna haha. Annars då, jag tränar som sagt, läser, ritar lite halvt och fotar, det är min vardag det. Väntar på att det ska börja ramla in massa mail om vinnarbilderna, men eftersom jag är hästtjej förstår jag innebörden och vilken tid det tar med hästar så är det nog helt normalt att man inte har tid att sitta och kolla på bilder när man kanske har minst 1-2 hästar/ponnyer som ska tas hand om så jag får gott vänta, tålamodet är något jag verkligen behöver öva på!

Kanske ska ta som ett mini-mål att börja blogga oftare igen, varit rätt skönt men lite små pausar så att säga, varit ute i sommarstugan och bara varit, rätt bra det också, man får tillbaks energin och allt som har med livet att göra, vänder först och främst tillbaks dygnet haha, antar att jag inte är den enda som behöver det egentligen eller? Nej nu babblar jag massor och kan slänga in ett rykte eller det är inget rykte längre utan att Måns Zelmerlöv och Marie Sernholt har gjort slut, wihihihi jag som är värsta fanset eller nja inte så galen är jag men han är ju så jäkla snygg! Fast drömma kan man alltid göra huhuu. Oj nu drog det iväg igen, nu måste jag ut till mina niner och ge dem mat, tjingeling och ha det super;)


Min bakgrundsbild på datorn som nog ska bli en tavla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.