Rubrik

Hoppshopps, det regnar, men det var ett sånt där varm regn, skönt skönt. Har börjat träna framför WII igen på grund av min jäkla hälsena som inte klarar av att hoppa hopprep för stunden...Fattar inte varför, nej men hur som helst, livet försvinner i samma takt som alltid. Tiden bara flyger iväg, betalade räkningar för ca. 500kr haha. Inte så mycket men tillräckligt för någon som nu bara har...en del pengar..

Ska kanske fota ett bröllop på lördag, lite oplanerat men då kanske jag får lite mer pengar, skulle vara sjukt roligt, men aja, det är ingen jättegrej om jag får Nej direkt. Mamma hade pratat med pappan till bruden och kunde inte låta bli att fråga, så får besked ikväll när mamma kommer hem. Om det nu blir så att jag får erbjudande att göra det så gör jag ju det. Blir nog visserligen bara mingelbilder för det lät som de hade för själva bröllopet, men bättre än inget.

Nu har tyvärr inte lilla jag mer att säga, bilder finns det gott om och nu har jag min dator så ni får en liten bomb nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.