En bild som speglar mig till de yttre

Såhär ser jag mest ut när jag är bland andra och vänner för det mesta. Lugn och med självdiciplin.
Gör inte mycket väsen av mig, men det som döljer sig innan för är lite annorlunda.
Men för det mesta, när jag inte är övertrött och får mina små stunder sitter jag gärna och lyssnar på musik.
Det är vad jag aldrig skulle kunna leva utan.
Datorn skulle jag mycket lättare kunna göra sönder än min mp3 och mobil där jag har all min musik.
Utan musik skulle jag bli tokig, men utan dator klarar man sig utan tack vare musiken och en bra bok.
Får också be om ursäkt med den dåliga uppdateringen, har helt enkelt tagit de lugnt med film men även tränat lite och bara varit, ska bli bättra mig med uppdateringen.
Nikon D7000/50mm f/4/ISO 100/1/320

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.