Skärmklipp

Du får skylla dig själv som berättade om det så nu måste jag prova och visa andra, haha. Ingen nämd och ingen glömd, du vet vem du är och jag kan berätta att vår lärare blev lite pepp på det här verktyget, hihi.

Nej men skämt å sidor, hemma, nyss ätit mat och funderar på om jag ska ta och läsa i körteoriboken...suck.
Alltså måste verkligen ta tag i det så jag får mitt körkort någon jäkla gång, jag är så hemsk när det gäller att ta tag i saker och ting, nu ska det bli ändring på det, men nu har jag kommit igång med bloggningen igen, haha den tar upp alldeles för mycket tid!
Börjar förstå varför folk blir fast, det är beroende framkallande, har redan skrivit om detta så visar mitt fina skärmklipp.


Så, snabbt och enkelt gick detta, slapp öppna photoshop och allt och det äger, haha det är sån hemsk lång process att få upp photoshop för mig! Men för er som undrar finns detta verktyg i Windows 7 och under mappen Tillbehör, sen vet jag inte om det finns i alla versioner av Windows 7 men det borde det göra.

Kommentarer
Postat av: Sara

vad många fina bilder du har på bloggen :D

2011-02-08 @ 21:19:16
URL: http://www.saraaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.