Zzzzzzzzzz

Åh, trött, seg och sitter här med en projektrapport och ska beskriva vad css,html och javascript gör.
Ska skriva så att någon som aldrig har hört ordet css ska förstå vad det gör.
Hur ska jag få ner det i ord? Alltså det är inte så bara att beskriva vad olika slags scripter och koder gör med en hemsida...

Nu längtar jag bara hem till värmen för här är det bara kallt och jobbigt + tråkigt men skolan brukar vara tråkig!
Hoppas i alla fall det blir varmare på dagen, för -25 grader är inte något man önskar sig.
Har dessutom kameran med mig till skolan så det kommer någon bild om ingen hinner döda mig före för att jag råka ta kort på någon klasskompis, hehe.

Ska baka idag också, tänkte ta med mig till teorin men det slutar säkert med att det blir flera stycken som tar med så har vi massa med fika, haha.
Nej dags och försöka fortsätta på rapporten, tjingeling, glöm inte bort min lilla bloppis;)

Nikon D7000/f/4/ISO 100/1/320

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.