25 juli 2011

Sitter och kollar på Harry Potter och halvblodsprinsen. Det måste vara i den här filmen som man förstår att Dumbledor är gay haha. Helt sjukt, jag måste vara efter som fick reda på det nu och inte när det var aktuellt eller när jagläste böckerna. I alla fall, har fått en beställning från Folkärna, sen väntar jag på att beställningarna av vinnarbilderna ska börja trilla in! Men först ska jag försöka få upp alla bilderna, från lördag och söndag, har inte haft ork att lägga upp dem förän nu. Är rätt okej men missade några ekipage igår på grund av regn men jag hoppas att de hoppade i några andra klasser så de blev med ändå.

Ska försöka ut och gå en sväng idag, läsa lite böcker, skriva kvitton osvosv. Fast det är väl det, redigera och visa lite bilder från helgen ska väl fortsättas med och sen vet jag inte så mycket mer, ringa till brudparet och bestämma träff så jag kan ge dem bilderna. Det är väl min dag, hoppas ni har det roligare än mig;)

Jag längtar till värmen och solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.