Hemma för stunden

Hejhopp i galopp, Lilla Li är hemma med några hundratals nya bilder att visa från denna fantastiska vecka i sommarstugan. Igår drog jag väl av bara 300st bilder bara på måsar nästan, men de är så fantastiskt fina, ni som inte har provat att fota måsar, att lyckas få en bild där man verkligen ser hur eleganta de är går miste om något. Fast smaken är som baken men jag tycker fåglar är en väldigt roligt motiv, man lär sig om inte annars att bli snabb i tanken och samtidigt skaffa sig tålamod!

Något som jag har provat under veckan är att fokusera manuellt när jag har fotat måsar och allt möjligt, roligt men krångligt! Jag fick några bra bilder och vissa slängdes fort som satan. Planerar att även göra om designen på bloggen och hemsidan, börja marknadsföra mig lite smått osvosv...Usch detta slutar väl som alltid att inget blir gjort! Nej nu fan, jag börjar få tillbaks mitt driv i alla fall i livet, bättre än inget. Hoppas bara jag gör allt på rätt sätt så inget galet och tråkigt händer. Funderar även smått på att flytta hemifrån men vi får se hur det blir med det också. Frågan är bara, Borlänge eller Falun, vilket stad ska man välja? Jag ska plugga i Borlänge men gillar Falun bättre...Det får bli ett lite senare problem, har lite andra saker att ta hand om först.

Nu har jag babblat färdigt, så ni kan få en liten smärre bomb från veckan och ska återgå att blogga lite oftare, lite svårt när man inte har internet;)

Kommentarer
Postat av: IDA

Vilka härliga bilder, gillar speciellt 1an och 2an :)

2011-07-10 @ 17:31:49
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.