Sista inlägget för de kommande dagarna

Tjollahopp, hemkommen från promenaden til biblioteket. Resultatet blev 2 nya böcker att läsa, en har jag redan läst men vill läsa igen haha. Det blev 4e boken of The house of night (vampyrserie) och Om jag kunde drömma. Ser ni den röda tråden? Bara vampyrserier haha, aja, nu har jag att läsa i alla fall för de är inte korta direkt. Och det var myyycket varmare ut än jag trodde, tog min tunna jacka men det blev varmt ändå tack vare att det är 23 grader ut tydligen!

Annars har jag inte mycket mer att säga, syrran drog iväg och plockade jordgubbar, vi andra packar inför stugan som sagt fast syrran ska till pojkvännen så jag får nya stugan för mig själv!:D Nej nu måste jag packa klart, ha de gött nu alla människor i världen...;O

Ett måste att läsa serierna om de är någon som behöver boktips:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.