Dagens problem?

Hejsan, låg i sängen till 1, sen blev d tv tittande och sen blev det dator och lite mer dator. Nu sitter jag här, och har till slut lyckats komma fram till en design till placeringskorten som vi ska ha på studentbjudningen på lördag. Har suttit flera dagar utan att komma på något så idag blev det att söka på google och sno lite ideér från andra så nu är den klar!

Trodde jag däremot skulle bli strypt idag haha, gick nämligen ner och väckte min älskade*host* lillasyster och hennes pojkvän och jag blev väl inte direkt populär för stunden kan man säga. Men hallå, man kan väl inte sova till 3 och tro att man får sova vidare till 4? Fast vissa är ju som de är och jag vill inte veta när de somna haha sömntutan själv här. Något mer jag har glömt säga...FAN jag har glömt och ringt ett samtal som hade behövs gjort idag åh dumma mig! Kan ju inte ringa vid 10 till en småbarnsfamilj direkt...BRA JOBBAT LI!!! NOT...

Dagens problem= placeringskort och världens sämsta minne! Åh ibland blir jag verkligen trött på mig själv...Fast nu ska jag börja ta tag i träningen igen efter en tids sjukdom, mensvärkar som sköt i höjden...typ till himmelen och för lite sömn och stress. Så nu när man är ledig, arbetslös och bara sitter hemma får man väl ta och ta tag i saker och ting eller vad tycks? Jag kan ju ta och fota lite närbilder med mitt telezoom som en viss person önskade så jag har något att göra under denna sommar. Nej nu babblar jag bara, imorgon...kommer jag nog sova bort dagen igen, ut och gå, kanske fota och ringa det där viktiga samtalet!

Enke, stilren och lite somrig, nu ska jag bara ladda ner drivrutinerna till vår gamla skrivare till datorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.