Halt ponny o planering

Yes, Syren är halt, kunde skritta o trava igår men efter galoppen blev hon öm och gå på grus är inte på frågan! Så dagen spenderades ute vid sommarstugan och självklart följde kameran med. Hittade lite roliga motiv, men slappade mest och vattnade vår lilla min fina gräsmatta som behöver lite hjälp på traven för att den ska bli grön, speciellt nu när det är medelhavsvärme typ.

En bild från i...igår när vi åkte hem för jag skulle se efter om ponnyn ömma i ridhuset också.

Min lilla lommfamilj som jag följer på håll och är mer än annat än döttskär i;)

En av två måsungar som är inneboende på vår lilla ö, oturligt nog verkar det bara vara en kvar...

Och en bild som gillas även om personen i frågan inte är jag utan en kompis med mitt objektiv och hennes kamera:P

Så, det var lite bilder från midsommar fram tills idag, imorgon kanske det blir ett premiärbad om det blir lika varmt som idag, kan säga att jag var väääääääldigt sugen på att hoppa i sjön, oturligt nog hade jag inga badkläder med mig! Men det ska ordnats och letas fram imorgon, och tja, inget mer att berätta, visitkorten är äntligen färdiga och nu är det bara några bröllopsbilder kvar! Nu kallar sängen så tjingeling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.