Illamåendeochtrötthet

Hejsansvejsan, ett litet trökinlägg bland alla Bölebilderna. De som inte orkar läsa ett deppinlägg behöver inte men jag mår SKIT! Mensvärk som in i*pip* och är illamående hela tiden! Ibland hatar man verkligen att vara tjej, fast det är bara en kort stunde detta förhoppningsvis varar men ändå...

Ska börja kolla över bröllopsbilderna för igår varken hann eller orkade jag med det. Var ju till Böle, hade studentbjudning för grannarna och idag får jag tvinga mig själv för nu orkar jag knappt något, sitter bara här och kollar på film, trökdag! Det enda som lyser upp min dag är chockladen jag har, musik och vetskapen om att jag ska få beställa hem ett Tamron 28-75mm f/2.8~ Hur nice som helst och imorgon blir jag själv hemma för mamma och pappa jobbar och syrran ska till Långshyttan! Om jag mår bättre ska det göras klart massa saker och städas till både mig och ninerna. Ska försöka planera helgen liten, studentbjudning igen på lördag för släkten och jag måste göra namnskyltarna!

Nu ska jag ta och gå ifrån denna dator, sätta i musik i öronen och läsa lite manga tror jag, håller på att ladda ner en dvd så vill att det ska gå så fort som möjligt! Hoppas ni mår bättre än mig och har haft en trevligare dag än ja:)

Snart är det mitt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.