Liten rolig överraskning

God morgon eller något, sitter här med en liten present som kom på posten idag som jag inte hade räknat med. En bok om bröllopsfotografering från självaste Emelie Ohlsson, trodde jag beställde försent men tydligen inte för nu ligger den här bredvid mig och väntas på att läsas. Fick även sms om att mitt objektiv har kommit till ICA så det ska hämtas ut när vi ska handla senare idag!

Synd bara att det regnar som bara den så jag inte kan testa det ute...BUHUHUHU! Hemska väder, kan det inte få vara fint? Vi ska ju ha studentbjudning imorgon, vill inte att det ska regna! Ska även till rådhuset, lämna bilder och ska nog springa förbi tjädern på vaktmästeriet och få placeringskorten inplastade. Sen var det nog inget mer, hoppas på bättre tider, jobb och bättre väder så jag kan få fota lite.

Skulle ha träffat en gammal kompis idag men det blev inställt och i det här vädret hade vi inte kunnat fota ändå så vi överlever nog och idag ska även bröllopsbilderna skickas iväg. Niceprice, kan avslöja att jag tjänar runt 2000:-, summan de ska betala är lite mer men jag ska beställa bilderna och de andra småsakerna som ingick till dem så lite av det går till det annars är jag nöjd med bilderna, priset jag kom på och jag tror nog paret också är helt nöjda.
Nej nu ska jag göra mig iordning, hoppa lite hopprep och vänta på att pappa ska komma hem så vi får åka till ICA, så tjingeling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.