Studenten 2011

Yes, grym dag och kväll igår, tyvärr hade jag ingen kamera med mig för jag ville inte riskera min kamera, feg som jag är, men så är det. Får be andra skicka bilder till mig så jag får lite fler bilder i alla fall! Idag och alldeles strax ska jag iväg och fota bröllop. Så jäkla nice, längtar åh det brukar vara så mycket kärlek, värme och allt i ett bröllop så nu kör vi hårt igen!

Kan tillägga att Linnea följde med mig hem igår och sov över. Men nu måste jag skynda mig, hoppas alla överlevde värmen igår och har en härlig bakfylla;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.