Tamron 28-75 f2.8

Yes, äntligen är det här, mitt nya objektiv! Det står dessutom macro, men vet inte om det är ett äkta macro men det duger för studen för mig. Har inte hunnit testat det speciellt mycket på grund av vädret, vill inte direkt ut och fota när det regnar! Så tog bara lite tråkiga bilder inomhus och tvingades dra upp ISO:t avsevärt mycket så bilderna blev lite brusiga...

Helt okej skärpa, autofokusen riktigt bra, mitt andra tamron objektiv och det andra är inget att jämnföra med detta så jag är NÖJD! Fast fler testbilder kommer imorgon då jag ska ut till klubben och fota lite. Blir mest de från klubben jag kommer fota eftersom vädergudarna lovar regn...Men vi får hoppas på det bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.