V.A.R.M.T!!!

Japp, avlider, borde inte klaga men usch lite för varmt...borde verkligen ta en dusch när jag kommer hem, men ska ut till stallet och fota och ha mig. Imorgon är det Fuck Off:en med skolan sen ska jag möta en snubbe från musikkåren som vill ha lite fototips, ska dessutom ha provfotografering och ridlektion imorgon, herregud, hur ska man hinna med allt egentligen och inte få värmeslag?

Nu om man hade varit frisk och allt hade man badat men vill inte riskera att bli sjuk nu till studenten! Är fortfarande förkyld så bäst att vara på den säkra sidan! Lämnade dessutom tillbaks min skoldator idag, känns lite konstigt men skönt samtidigt, min nya privata är rätt mycket bättre hihihi! Annars så är jag lite nyfiken över vad för studentpresent jag får om jag nu får någon;)

Sitter förresten hemma hos Sara så har inga bilder för stunden, fler kommer väl ikväll efter att jag har fotat och laddar upp mina egna från Gotland, eller tja, kanske borde kolla över mina bilder från skolan också, vad tror ni? I alla fall så borde jag börja pallra mig hemåt så jag hinner äta innan jag ska ut och fota, kanske borde övertala Sara att skjusa mig, hihi:P Det är väl allt, hoppas jag inte får värmeslag, fick de nästan av igår och då var det inte ens såhär varmt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig! Avlider här också snart! men nej man ska inte klaga. roligt att du tar studenten, grattis :D

2011-06-07 @ 19:56:41
Postat av: sanna

Håller med dig! Avlider här också snart! men nej man ska inte klaga. roligt att du tar studenten, grattis :D



2011-06-07 @ 19:57:12
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.