YAAAAAY~

Jag är hos Elin på fest...FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FI FAN VAD BRA VI ÄR!!! Haha, jag har bara druckit en cider men jag kanske är lite påverkad, lilla känsliga jag...? Nej men verkar som vi skiter i att gå till Lina för att säga hejdå till alla eller kanske borde tvinga med Robin och Elin dit och säga hejdå till alla! Fast vi får se, Linnea sitter spelar spel med två BARN! Vem kunde tro att det skulle hända haha!
Nej ska väl försöka få Elin, Robin och Linnea till Lina en snabbis sen kommer vi tillbaks hit igen, hoppas ni har det lika roligt som jag:D Eftersom jag lånar en dator får ni ingen bild, men det blir spamm senare iveckan:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.